Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern.
Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.
Pentru produsele care sunt pe stoc in depozitul nostru, procesarea comenzii se face imediat ce plata a fost confirmata. Procesarea inseamna 24 de ore pentru identificarea si pregatirea produselor din depozit, ambalarea si expedierea lor.
Livrarea se face in 24-48 de ore de catre compania de curierat, in functie de ora la care se confirma plata.
In total, ar trebui sa primesti coletul in 2-3 zile de la efectuarea comenzii.
Pentru produsele care nu sunt in stocul nostru ci al producatorului, vei fi informat in momentul plasarii comenzii cu privire la termenul necesar pentru ca produsele sa ajunga in tara, astfel incat tu sa iei o decizie in cunostinta de cauza.
Unele produse pot fi aduse in cateva zile, altele au nevoie de cateva saptamani.
In mod evident, nu. Disponibilitatea produselor este diferita, in functie de stocurile de care dispunem si de termenele de livrare ale producatorilor. Asadar produsele pot fi livrate imediat, pot fi livrate in termen de 2-6 saptamani sau pot avea alt termen de livrare.
Te rugam sa verifici aceasta disponibilitate inainte de a plasa o comanda, mai ales cand trebuie sa te incadrezi in anumiti parametri de timp cu renovarea sau reamenajarea casei tale, pentru a evita anularea comenzii sau returnarea acesteia.
Da, livrarea se face doar in Romania, insa acoperim toata tara, conform hartilor de livrare specifice serviciilor de curierat.
Este posibil ca anumite zone aflate in afara acestor harti sa presupuna costuri de transport suplimentare.
Costurile difera in functie de volumul si greutatea coletului. Formula de calcul este urmatoarea:
*primul kg. = 49 lei
*fiecare kg suplimentar = 1.5 lei
*km suplimentar = 0.80 lei/km în cazul expediţiilor efectuate în alte oraşe decât cele cuprinse în lista oraşelor în care curierul are colaboratori
Cand nu cumperi obiecte grele, kilogramele nu conteaza asa de mult, insa volumul da. Formula de calcul volumetric este urmatoarea:
*lungime x lăţime x înalţime /6000
In momentul in care plasezi comanda vei fi sti clar costurile estimate de livrare.
Orice variatii in ceea ce priveste costul de transport (daca va fi cazul) iti vor fi comunicate in mailul de confirmare a comenzii.
Noi ne straduim sa impachetam produsele in cel mai eficient mod cu putinta, fara a pune insa in pericol integritatea produselor.
Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe documentul de transport furnizat de curier.
Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte.În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și vă rugăm să solicitați curierului întocmirea procesului verbal de constatare sau să notați pe awb lipsa/defectele coletelor primite, apoi sa transmiteti un email de informare a Vânzătoului la adresa de email comenzi@zazui.ro.
Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.
Cumpărătorul are obligația să deschidă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă) în prezența curierului.
În cazul detectării unor deteriorări a bunurilor sau a ambalajelor acestora, vă rugăm să solicitați curierului întocmirea procesului verbal de constatare sau să notați pe awb lipsa/defectele coletelor primite.
Orice reclamații privind defectele mecanice ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decât cele comandate etc., care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Cumpărător imediat după identificarea lor, dar nu mai târziu de 3 zile de la recepția Bunurilor.
În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fără a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului), Bunurile trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată inițial prin Comandă, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate.
Vânzătorul poate înainta orice comunicare adresată Cumpărătorului prin mijloace electronice, la adresa de e-mail a Cumpărătorului, pusă la dispoziție pe site www.zazui.ro sau prin Comandă.
Cum urmaresc comanda?
Prin intermediul sectiunii “Urmareste comanda” de pe site.
De asemenea, vei primi mailuri de confirmare pentru plasarea comenzii si expedierea ei.
Modificarea sau anularea comenzii se poate face numai inainte de expedierea acesteia.
Odata coletul expediat, modificarea sau anularea comenzii nu mai sunt posibile.
Poti returna insa anumite produse din comanda sau intreaga comanda in termenul legal, suportand numai costurile de retur.
În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, fie în termenul legal de 14 zile sau în termenul extins de 30 de zile calendaristice și Bunurile returnate nu sunt complete, au sigiliile de protecție rupte sau sunt în mod evident utilizate sau deteriorate, Vânzătorul poate solicita despăgubiri și stabili și reține valoarea despăgubirilor din prețul de achiziție pretins a fi rambursat Cumpărătorului. În acest caz, Vânzătorul va returna Cumpărătorului doar diferența dintre despăgubiri și prețul de achiziție.